Dokumentation











Känns som att vi ligger ganska bra till inför bröllopet. Vi har bokat det mesta, utom en viktig sak, fotografen! Eftersom jag själv är fotointresserad och sitter mycket och tittar på bilder, är det viktigt att just dokumentationen av dagen blir bra.

Just nu funderar vi på att anställa en fotograf för att ta bilder innan själva vigseln. Men jag vill gärna se till att ha bra bilder på alla gäster och oss tillsammans med dem, kanske också från vigseln. Så nu funderar jag att be en tjej jag arbetar med, som är vimmelfotograf, att fota vigsel och alla gäster. Alternativet är att dubbla budjeten för en fotograf. What to do? : )


Bilder: We heart it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0