Ytterligare en sak avklarad






Helgen har spenderats hos Samuels familj, det innebar så klart lite prat om bröllopet också. Jag är lite nervös över det här med att hitta en baland mellan våra och andras åsikter, men hoppas det ska gå bra.

Vi fick i alla fall en stor sak avklarad, vi har vårat värdpar klara! Samuels storasyster och hennes man tog glatt på sig uppgiften! Jag tror att det kommer att bli fantastiskt bra, dels för att de gjort det tidigare men också för att de känner oss båda. Samuels syster hade redan flera bra idéer och de har varit på många bröllop, så de kommer nog att vara till stor hjälp!

Så nu har vi delat ut de största uppdragen tror jag, vi behöver också någon form av värd i kyrkan, men jag har en väldigt speciell person i åtanke till det också! ; )



Bild: Martha Stewart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0