Fabriken













Vi har redan bokat festlokal och oj vilken tur vi hade. Jag mailade Fabriken för att göra en preliminärbokning för ett par veckor sedan. Dagen efter fick jag läsa på ett Internetforum att den populära lokalen var bokad alla lördagar maj-september. Tankarna började snurra och vi bestämde att det nog fick bli sommaren 2012 i alla fall, men att vi skulle boka en fredag. Så när Erik från Fabriken ringde var det det vi bestämde, men jag bad honom höra av sig om en lördag avbokades. Visst gjorde det det också, 30 minuter senare hade jag ett mail i inkorgen där han meddelade att han fått en avbokning... så den 21 juli 2012 blev vår dag och vi är jätteglada att få vara på Fabriken på vår stora dag.

Självklart har vi varit på plats och kikat, takhöjden, utsikten över älven samt den "mjuk-hårda" industrilooken föll vi pladask för och lokalen känns toppen!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det ser jättefint ut, verkligen i er stil också :) Det blir toppen!

2011-10-05 @ 18:53:23
Postat av: Johanna

Ja visst är det? Det hoppas vi också att det blir! : )

2011-10-10 @ 11:58:35
URL: http://sarajohannaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0