Verklighet





För bara ett par månader sedan kändes tanken på bröllop avlägsen. Men den 28 juli på vår semester i Stockholm friade en otroligt nervös och fin Samuel, vad jag svarade tror jag ni kan gissa! Planen var nog att vänta ett par år, men ju mer vi pratade desto tydligare blev det att vi redan visste vad vi ville ha... Plötsligt hade vi bestämt oss för att vi gör det, vi gifter oss sommaren 2012.

Vi hade ordenligt mycket flyt och både lokal, mat och kyrka blev precis vad vi önskade.

Här på bloggen planerar jag att kunna samla all inspiration och alla idéer runt bröllopet, samtidigt blir det kanske något att se tillbaka på efter vad jag gissar blir en lång resa. Den 21 juli är det dags, detta innebär att det är 292 dagar kvar av planering och förväntan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0