Lugnet före stormen







Just nu händer det inte så mycket på bröllopsfronten. Har fortfarande inte hunnit hämta ut min ring, de hade stängt i lördags då vi kom dit. Imorgon hinner jag dock förhoppningsvis efter jobbet. : )

Har också beställt lite detaljer på Ebay och så börjar det vara dags att ta tag i inbjudningarna. Ska få hjälp av min fantastiska mamma, det är så skönt att hon alltid ställer upp i vått och torrt! : )

Bara 109 dagar kvar och fort lär det gå. Så det börjar också vara tid att ringa sömmerskan, köpa underkläder, prata med fotografen, bestämma vilken tårta vi vill ha, spika menyn osv osv.  ;) 

Hur går det för er övriga brudar som kikar in här?



Bild: Reason to breath

Kommentarer
Postat av: Adele

Hej hej!

Här är det också rätt lugnt. Vi håller på med menyn. Snart kan vi börja med bordsplaceringar eftersom vi skickade ut inbjudningarna i väääldigt god tid och redan fått svar från de flesta, men innan det ska vi till lokalen en gång till och titta lite så vi vet vad vi har att arbeta med. Jättekul att ringen snart är hos dig! Måste ju kännas ännu mer verkligt med allt när ringen också är klar! :D



2012-04-04 @ 08:53:39
Postat av: Johanna

Adele: Vi måste också verkligen börja få iväg våra inbjudningar! Är ju otroligt bra om man kan börja med bordsplaceringen i god tid - det kommer nog att bli lite krångligt!



Ringen var verkligen toppenfin och väldigt "jag" - så jag är supernöjd. Det blir helt klart lite mer verkligt då man hämtar ut ringen :)

2012-04-11 @ 23:06:30
URL: http://inodochlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0