4 veckor som gifta!



      



Nu har vi varit gifta i hela fyra veckor. Detta firades med den första riktigt lugna dagen sedan bröllopet. Det är ju en del efterarbete med bröllop också. Dekorationer ska packas ihop, bilder beställas, resa bokas, tackkort ordnas och en massa småsaker. Det mesta börjar det blir ordning på, men lite fix återstår.

Många har frågat i efterhand om det varit värt all tid vi (jag) lagt på planeringen... Jag tycker det är svårt att tänka så eftersom jag tycker att det varit en del av det roliga, men ja, det har varit värt varje minut. Självklart kan man göra ett bröllop betydligt enklare än vårt, samtidigt kunde det blivit både större och pampigare också... men jag tror att det blev alldeles lagom och väldigt "vi".

Vår dag var helt enkelt magisk och det är vi så tacksamma för! Detta främst tack vare våra underbara familjer och gäster och inte minst vårt fantastiska värdpar.


Jag återkommer med mer bilder (har beställt från fotografen idag) och mer detaljer kring vår stora dag framöver.



Bild: Svärfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0