159 dagar kvar







Tiden går fort nu, bara 159 dagar kvar till bröllopet. I helgen träffade vi våra toastmasters, det var jätteskönt, det känns nämligen som de har mycket bättre koll på det här med bröllop än vi har. Jag har nämligen bara varit på två bröllop och min sambo på tre-fyra stycken varav de flesta som barn. Vi har med andra ord inte så mycket att jämföra med! : )

I helgen fick vi lite goda tips kring middagen, pratade om solister till kyrkan, bestämde format på programbladet och lite annat.

Försöker också sammanställa och få lite koll på all den inspiration jag samlade på mig under Bröllopsmässan och besöket i Göteborg. Så idag blir det en stor kopp te och genomgång av de tidningar jag samlade på mig innan jag ska åka och jobba i eftermiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0