Tillbaka till verkligheten




Nu är jag tillbaka i norrland igen efter en vecka i Göteborg. Det har varit en toppenbra vecka, det blev såklart en massa bröllopsprat, bröllopsmässa och en massa mys. Dessutom köpte jag min brudklänning! Kommer inte att lägga ut någon bild förrän efter bröllopet, vill ju att det ska vara en överraskning för gästerna, men för mig är det en riktig drömklänning :) 

Bröllopsmässan var trevlig. Vi kikade på modevisning, drack champagne och fick en massa inspiration. Dessutom samlade jag på mig en hel hög med bröllopstidningar, visitkort och broschyrer. Som tur är har jag ledig dag imorgon, så då har jag gott om tid att bläddra i dessa.

Hur går det för er med planerna? Jag börjar känna mig lite stressad. Känns som att det är mycket som behöver bli gjort nu!


Bild: Luulla

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyckte du verkligen bröllopsmässan var bra? Jag tyckte nog den var sådär, inte så mkt som jag hade hoppats på. hade velat ha mer inspiration! men men.. bra att ni hade det bra, och en fin resa hit till göteborg =)



Hanna

2012-02-12 @ 20:33:12
URL: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0