Den som inga kläder har...







Nu börjar det verkligen vara dags att ta tag i hela den här biten med kläder och accessoarer. Klänningen blir såklart svårast, har lite idéer, men kan nog lika gärna ändra mig då jag står där med en klänning på. Spännande ska det bli i alla fall, ska nog försöka prova ett par under nästa vecka då jag åker till Göteborg - utbudet i Umeå är nämligen väldigt begränsat.

Är det förresten någon av er som följer min blogg (har sett att ni blivit några stycken) som har erfarenhet av att beställa en klänning via nätet? Är lite sugen på att beställa en så kallad "Kina-klänning", men vet inte om jag vågar? : )




Bild: Natalee D. Gilbert

Kommentarer
Postat av: K

Halloj igen! Sorry att mitt svar dröjt så, har lite svårt att komma ihåg att kolla bröllopsbloggens kommentarer =P Lät som fina fäger ni ska ha, lite likt oss även om ni har några fler. Vu gifter oss 7 dagar efter er, 28juli.



Lite lustigt: Jag bor också i Umeå =P



Köpte min klänning på nätet, via Lillys, de hade rea (har kanske fortfarande?). De var jättebra på att svara bra och snabbt på mail med frågor jag sände innan och då kunde jag också skriva "de här måtten har jag - vilken storlek motsvarar det" etc... så tycker att det blev bra =) Men du kanske menade mer i stil med kinaklänningar?

2012-01-26 @ 21:02:51
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: Diana

Hejsan. Jag och min sambo gifter oss den 26 maj :)



Jag har beställt tärnornas klänning från Kina. Blev hur bra som helst så därför har jag även beställt min Brudklänning :) beställ den i god tid så hinner du göra små ändringar om det skulle krävas..

2012-01-29 @ 07:06:19
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0