Tärnklänning














Jag kommer bara att ha en tärna, ja bara och bara, råkar ha världens vackraste lillasyster som snällt ställer upp. Hon var förbi idag tillsammans med mammsen och lillebror och hennes klänning kom på tal. Så när jag nu satt och kikade på Nelly var jag tvungen att kika lite på möjliga tärnklänningar också. Hittade ett par som jag tycker var fina, den översta gör sig inte riktigt rättvisa här, den har en jättefin djup rygg som verkligen gör klänningen! Nu har vi ett ganska "trist" färgtema så det krävs lite detaljer!

Letar du klänning till dina tärnor rekommenderar jag verkligen Nelly, där kan man sortera både efter färg, modell och storlek, mycket praktiskt! : )

Kommentarer
Postat av: A*

Den första är verkligen hur snygg som helst!

2012-02-02 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0