Möhippa



        



Måste ju bara skriva några korta rader om min möhippa också. Tidigt en morgon då en av mina absolut närmatse vänner var "i Turkiet" (så jag kände mig välldans lugn), så ringde det på dörren. Jag fick ett brev av en främmande kvinna och väldigt stränga order om att skynda mig att packa. På åkte hot pants och en sport-bh - stiligt värre!


Ute på parkeringen stod finaste flickorna redo och väntade. Det blev verkligen en toppendag med chair-dance, picknick, klänningssömnad, målning, mumsig middag och en härlig kväll med 90-talsmusik och bästa tjejerna!


Har inga egna bilder från dagen, så jag kan tyvärr inte lägga upp någon här, men det kommer kanske ett inlägg senare. Är i alla fall otroligt glad att jag har mina fina vänner - tack allihopa för en toppendag!





Bild: lyckliga frun



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0