Nygifta och genomlyckliga!









I lördags var det alltså dags, då blev vi man och hustru. Vi hade en helt magisk dag som vi aldrig kommer att glömma. Alla våra nära och kära var på plats, vädret var på topp, saker och ting flöt på stressfritt och vi bara njöt, tittade på varandra och sa "tänk att alla är här för vår skull" gång på gång.


Jag har hittills inte fått så mycket bilder, men hoppas att de dyker upp under veckan. Då lägger jag såklart ut fler bilder  här också. de senatse två dagarna har vi spenderat med att åka runt och lämna tillbaka sådant vi hyrt, lämnat tillbaka alkoholen som inte blev uppdrucken, packat upp lådor med dekorationer osv. Så nu ska vi ta en riktigt lugn myskväll och bara njuta av att vara alldeles nykära! :)


Tack till alla som gjorde vår dag så speciell!



Bild: Angelica

Kommentarer
Postat av: Helena G

Vad fina ni är :-)ser fram emot att se fler bilder och höra mer sen

2012-07-23 @ 21:42:51
Postat av: Tess

Grattis! Vad fina ni är!!!



Jag gifter mig om tre veckor. Det vore jätteroligt om du la ut lite fler bilder på er, din frisyr, dukning osv.

2012-08-02 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0