En månad kvar!




      



Nu börjar det verkligen dra ihop sig, idag är det precis en månad kvar till vi står framme vid altaret och ska säga "ja". Har varit jättestressad hela veckan, men det har också resulterat i att väldigt mycket har blivit gjort. 



Detta har vi gjort

- Vi har fått OSA från alla våra gäster och alla kommer, det känns helt fantastiskt!

- Jag har köpt örhängen och underkläder, vilket var det sista jag behövde till min "outfit".

- I måndags träffade vi prästen och det kändes toppenbra. Är så glad att vi bytte. Nu har vi tjuvtränat också ;) 

- Vi träffade även härliga Johanna, som ska baka vår bröllopstårta, tror den blir riktigt mumsig!

- I tisdags var jag och gjorde en provsminkning, känner mig väldigt lugn inför den stora dagen, Linnea var toppenduktig.

- Igår köpte vi också ut vin och bubbel för att provsmaka, så smakar det bra så är det också klart! :)

- Har även gjort klart bordsplaceringen samt bordsplaceringskorten, tack för alla tips, ska lägga ut resultatet efter bröllopet.



Nu tar vi dock ledigt över midsommarhelgen och hoppas på riktigt härligt väder. Hoppas ni får en toppenbra helg!  :)



Bild: Maggie Austin Cake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0