Mycket på gång








Bit för bit blir mer och mer klart inför den stora dagen. Jag hade turen att få ett underbart halsband i födelsedagspresent. Hårsmycket och underkjolen har kommit och denna vecka har jag även lämnat in klänningen som ska sys in.

Idag har jag och mammsen varit på loppis och fyndat en del saker som ska användas i dukningen och dekoration av lokalen. Nästa helg blir det ytterligare en vända. Billigt ska det vara! ;)

Har fortfarande inte fått mina skor som jag köpte via Ebay i början av april. Så det blir ju spännande att se om/när de kommer. Är lite orolig att jag tagit mig vatten över huvudet med klackhöjden. I värsta fall blir det att springa stan runt i jakt på nya/lägre klackar. :)



Bild: Lyckliga frun


Kommentarer
Postat av: A*

Hoppas de hinner komma! Om inte så följer jag gärna med på stan och jagar skor! :)

2012-06-03 @ 12:58:38
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vilka vackra bilder, så skulle jag vilja ha vårt bröllop :) Älskar ballongerna!

Hoppas skorna hinner komma!

2012-06-03 @ 20:05:00
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0