Veckans träning




            



Ytterligare en vecka har gått. Hittills har den hårda träningen resulterat i -1kg på vågen. Jag har absolut inte haft något mål att gå ner i vikt - är rätt nöjd som jag är - men det är ju en trevlig bieffekt som visar på resultat i alla fall.

Denna vecka är målet att få ordning på kosten. Jag har redan fått bort det mesta (och lite får helt enkelt vara ok)onyttiga med godis och småätande. Nu behöver jag bara få in dels tillräckligt med mat och vatten, men också lagom mängd av protein, fett osv.



Så här såg förra veckan ut:

v.22
Måndag: Gym/Styrketräning - Bröst och biceps (70 min)
Tisdag: Blodomloppet löpning 10km (58 min)
Torsdag: Gym/Styrketräning - Axlar & rygg
Fredag: Löpning 8,8km (60 min), cykel 11km (40min)
Lördag: Gym/Styrketräning - Bröst & biceps (60 min)
Söndag: Gym/Styrketräning - Ben och triceps (60 min)



Bild: Skinny Ms

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, vad duktig du är! :-) Känner mig som världens latmask i jämförelse, haha.. ;-)

2012-06-05 @ 10:34:23
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0