Som en smäck!





         


I veckan hämtade jag min klänning hos min fantastiska sömmerska - den sitter som en smäck! Så skönt att veta att den är klar och bara hänger och väntar! :)

Nu saknar jag bara örhängen och eventuellt ett par nya skor - det verkar nämligen som att mina fastnat i tullen eller på något annat sätt försvunnit. Jag hoppas kunna lösa detta och en massa annat idag.

Insåg för ett par dagar sedan att vi har massor kvar att göra och väldigt lite tid kvar - så nu får det gå undan. Har en lååång lista och satsar nu på att bocka av dem så fort det bara går!



Bild: Wedding chicks


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin klänning! Var har du hittat den?

2012-07-06 @ 21:51:53
Postat av: Gabrielle E-L

Fin inspirerande blogg! Undrar om du skulle kunna ge mig kontaktuppgifterna till din duktiga sömmerska? 1000 tack.

2013-08-06 @ 08:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0