Fina fjärilar





Jag är väldigt förtjust i fjärilar och det ser ut som att det kanske kommer att dyka upp ett par stycken i detaljerna till bröllopet. Håller just nu på att scanna av alla inspirationsmappar för att hitta den röda tråden. Kanske fjärilar blir en? Vitt är annars det som är väldigt genomgående i mina mappar, så det blir det nog massor av.

Jag och Samuel tog en fika på NK idag och äntligen fick jag klartecken på att börja beställa placeringskort, dekorationer och det sista till inbjudningarna. Han nappade på samtliga av mina idéer - är det så man vet att man valt rätt man? ;) 

Nu är det alltså bara att sätta igång och lägga ihop pusselbitarna. Imorgon blir det loppis med mammsen, kanske hittar jag några fina vaser eller ljusstakar då! :) 



Bild: Alexa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0