Klänningen snart klar



       



På onsdag ska jag åka till sömmerskan och sy in och upp min klänning. Fick underkläderna i veckan, så jag kan prova ordentligt. Har inte provat klänningen sedan i februari, så jag håller tummarna för att det känns bra nu. Det ska bli så skönt att få den klar, så man kan prova med smycken, slöja och skor.

Skorna är fortfarande ett litet frågetecken. Har beställt två par, men ett par kom i veckan och visade sig vara aningen för små. De andra har fortfarande inte kommit, så där håller jag tummarna för att de passar. Frågan är nu om jag ska försöka "gå ut" skorna som kommit eller helt enkelt leta vidare... Kan i alla fall avslöja att det blev färgglada skor tillslut!

Idag blir det ett litet stadsbesök och förhoppningsvis en löprunda innan jobbet. Ikväll anordnar vi mellanstadiedisco, så en liten nostalgitripp väntar! :)




Bild: The pretty blog via lyckliga frun

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh roligt att den snart är klar!!



Jag provade ju min förra veckan, första gången sedan oktober då den hängt hos min pappa. Var väldigt skönt att få det bekräftat att allting passar fint ihop..nu är det bara tiaran som saknas :p Man läääängtar ju bara ännu mer nu!



2012-05-25 @ 21:13:27
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0