Träning

            


Just nu går det galet bra med träningen. Är supertaggad och det går så lätt då :) Detta är fortfarande i första hand en bröllopsblogg, men jag kommer att börja lägga in min träning också - dels för att peppa mig själv, kanske kan jag också inspirera någon annan? Ni har blivit ett litet gäng som följer denna blogg har jag sett :)


Här kommer träningen från de två senaste veckorna:


v.19
Tisdag: Body Pump (60min)
Torsdag: Promenad 8km (90min) + Gym/Styrketräning - Rygg & axlar (70min)
Fredag: Gym/Styrketräning - Bröst & Biceps (60min)
Lördag: Gym/Styrketräning - Ben & extra mycket mage (70min)
Söndag: Gym/styrketräning - Rygg & axlar (70min)


v.20
Tisdag: Löpning 10km (ca 75min)
Onsdag: Kort promenad ca 3km
Torsdag: Gym/styrketräning - bröst & biceps (60min)
Fredag: Promenad 8km (ca 90min) + Gym/Styrketräning axlar & rygg (60min)
Söndag: Löpning 10km (70 min)


Kom igen tjejer, nu kör vi, ny vecka nya möjligheter!



Bild: Weddzilla Blog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0