Veckans träning

    



          



Förra veckan gick träningen riktigt bra. Lite synd att jag missade träningen i helgen, men jag jobbade, hade helgbesök och igår fyllde jag år. Lyckades ganska bra med att undvika sockerfällan på kalaset. Hade bakat lite GI-fika och hade väldigt få sorter, vilket kändes väldigt skönt. Måste säga att jag mår galet bra av att träna mycket (i mina ögon mätt). Denna vecka har startat bra med gym idag och Blodomloppet imorgon. :)


Så här såg förra veckan ut:

v.21
Måndag: Gym/Styrketräning - Rygg, axlar och triceps (70min)
Tisdag: Gym/styrkeräning - BEN och kondition (80 min)
Onsdag: Lätt gym och kondition + cykeltur 
Torsdag: Promenad 7,3km (70min - 312 kalorier) + Gym/styrketräning - bröst och biceps (60min)
Fredag: Cykeltur 11,1 hm (40min - 240 kalorier) + Gym/styrketräning - löpband 20 min, rygg och axlar (50min)




Bild: Thinsperation Pinterest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0