Blommorna

 
 
 
 
Min fantastiska bukett som efter många om och men tillslut betod av pioner trots allt. Dessutom användes vit dubbel freesia, bouvardia och kvistrosen Super Bubbles (jättesött namn).  
 
Floristerna var verkligen toppen. Jag hade mailat över en hel del bilder innan. Jag hade totalt förälskar mig i vita pioner, men hade redan blivit förvarnad om att de inte är i säsong i slutet av juli. Tyvärr fick floristen stryka ganska många av mina val redan vid konsultationen, men var mycket proffsig och kunde ge liknande alternativ. Hur det nu än var hittade  vi en ros som påminde om pioner som vi tillslut valde. Någon vecka innan bröllopet fick de in den på prov och jag var där och godkände den.
 
Dagen innan bröllopet ringer telefonen och det är Linda som jag haft kontakt med under hela tiden. Hon berättar då att de fått en felleverans av rosorna och de är helt fel. Jag hinner bli lite stressad och får höra att det varit detsamma i butiken. Men dessa mycket proffsiga tjejer hade löst det hela genom att gå runt till privatpersoner i Holmsund och tigga ihop vita pioner - som ju var det jag ville ha från början. Så tack alla snälla personalen på Holmsunds blommor och alla generösa Holmsundsbor. Jag var mer än nöjd och kan med värme rekommendera Holmsunds blommor till framtida brudar.
 
 
Bilder: Holmsunds blommor

Kommentarer
Postat av: Silje

Hej,

Jag ser att du har sytt in din klänningen hos en sömmerska i Holmsund. Har du ett nummer dit?

Vänliga hälsningar
Silje

2013-06-13 @ 10:18:12
URL: http://mittstorafetanorskabrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0