Tips?

 
 
 
 
 
Jag började skriva den här bloggen då planeringen av vårt bröllop var som mest intensiv. Jag har fått otroligt många tips från alla er som har följt den här bloggen och från andra bloggar. Nu tror jag att det är lite nya brudar som kikat in här från BT-forumet. Har skrivit lite tips där kring olika företag i Umeå som vi använt. Men eftersom jag har lite svårt att minnas var det egentligen var som tog sådan tid att planera har jag lite idétorka angående bloggen. Så är det något ni funderar på eller vill att jag ska skriva om kan ni väl lämna en kommentar.
 
 
Tänkte att jag ska lägga ut lite bilder på våra "Save-the-date"kort som vi skickade ut som julkort. Ett ganska trevligt tips om ni redan nu vet vilket datum ni ska gifta er! :)
 
 
Bild: Tina Larsson
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jättfin blogg och du verkar gilla samma stil som mig vad gäller bröllop. Jag gifter mig till sommaren och har precis dragit igång vår planering. Just nu är tankarna på trycksaker (inbjudningskort, festprogram etc) så tipsa gärna om hur ni gjort era. Kram

2012-11-15 @ 08:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0