Träningen

 
 
 
 
Måste ju bara uppdatera er hur det gick med träningen inför bröllopet. Jag var faktiskt riktigt nöjd, slutvikten hamnade på 54 kilo - har inte vägt så lite sedan jag gick på högstadiet. Viktnedgång var som sagt inte det primära målet. Desto roligare var att jag ökade styrkan i nästan alla muskelgrupper och kände mig både piggare och mer nöjd med min kropp.
 
 
Lite tråkigt är att jag fick ett litet bakslag efter bröllopet. Blev nog lite "punkterad" då allt var över. Så några 5 dagar i veckan på gymmet blir det inte just nu. Har också "tagit igen" lite godis och god mat, så nu känner jag mig mest svullen och trött igen. Men med den gångna helgen som start ska jag försöka komma igång igen! :)
 
 
Bild: Tina Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0